تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کارتینگ
 
عاشقان سرعت و هیجان به پیش
 
مدتها پیش چند خلبان قدیمی نشستند و از وسایل کنار دستشان یک ماشین ساده و کوچک ساختند تا با هم به رقابت بپردازند. به مرور این ماشین های کوچک جای خودش را در دل مردم باز کردند و حالا به یکی از تفریحات عاشقان سرعت تبدیل شدند و ورزش هیجان انگیز کارتینگ را به وجود آوردند.
 
این بازی محدودیت سنی بالای 10 سال و محدودیت قد بالای 140 سانتی متر دارد. میشود این بازی را تک نفره یا در گروه های 7 تا 9 نفره انجام داد.
 
زیپ لاین
 
عاشقان سرعت و هیجان به پیش
 
ماجرا از این قرار است که شما را به یک قرقره می بندند و روی یک سیم بکسل که بالای دره قرار گرفته رها می کنند تا بعد از طی مسیر به آن طرف دره برسید. مدل های کوچک تر و ساده اش را در پارک های مختلف دیده اید اما این بازی حسابی آدرنالین را در خون شما به اوج می رساند
این بازی محدودیت وزن 100 کیلوگرم دارد و برای کسانی که بیماری قلبی یا فشار خون دارند یا 
باردار هستند ممنوع است. 
 
سورتمه 
 
عاشقان سرعت و هیجان به پیش
 
یک کابین که روی یک ریل پیچ در پیچ حرکت می کند و با حرکت های سربالایی و سرپایینی و خم و قوس های جذابش در ارتفاعات تهران تجربه سرعت و ارتفاع را توامان نصیب شما می کند و در عین حال می توانید از تماشای مناظر زیبای شهر تهران لذت ببرید. اما این بازی هیجان انگیز هم محدودیت وزن بیشتر از 120 کیلوگرم دارد و البته برای کودکان زیر 3 سال هم ممنوع است و البته باز هم بیماران قلبی و فشارخون و باردارها نمی توانند از این سورتمه استفاده کنند و کودکان زیر 7 سال هم باید با یک نفر همراه باشند.
 
اسکیت یو
 
عاشقان سرعت و هیجان به پیش
 
اسکیت یو هم یکی از آن وسیله های پر هیجان است که خاطره هایی به یادماندنی برایمان می سازد. کابینی دارد که بر روی یک ریل یو شکل حرکت می کند که البته ریل حدود 30 درجه از یو بازتر است و خود کابین هم به شکل دایره در جا حرکت می کند. بیماران قلبی و فشار خون و خانم های باردار باز هم نمی توانند در این بازی شرکت کنند.
 
سرسره لوپ یا شمارش معکوس برای سقوط آزاد
 
این سرسره تشکیل شده از یک اتاقک انتظار که توسط دریچه ای از پایین به یک سرسره طولانی متصل می شود. هم تجربه سقوط در سرسره و هم انتظار برای باز شدن دریچه منجر به تجربه هیجان وصف ناپذیر می شود. پس از قرار گرفتن فرد درون کابین ضربان قلب به همراه شمارش معکوس آغاز و پس از اتمام شمارش به ناگاه دریچه زیرین محفظه باز می شود و استفاده با سرعتی برابر 11 متر بر ثانیه سقوطی آزاد را به درون مسیر سرسره تجربه خواهد کرد.
 
پرش در آسمان
 
عاشقان سرعت و هیجان به پیش
 
تیوپ سواری روی پیست پرواز در آسمان دقیقا مثل تیوپ سواری روی برف است و افراد بعد از سرخوردن از روی سرسره روی یک تشک بادی فرود می آیند.
این بازی هم محدودیت وزن حداکثر 130 کیلوگرم و قد حداقل 110 سانتی متر دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سرعتهیجانآدرنالینبازیارتفاعسرسره لوپاسکیت یوکارتینگزیپ لاینتازه های خبرسورتمه
[ جمعه 6 فروردين 1395 ] [ 16:59 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1501
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2532
بازدید ماه : 2525
بازدید کل : 86730
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->