تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 امیر سرتیپ صباحی‌فرد در اولین صبحگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در سال 95 ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: در سال 94 با همت و تلاش کارکنان قرارگاه پدافند هوایی اقدامات بسیاری در حوزه پدافند هوایی انجام شد و مقایسه بازه زمانی 30ساله از سال 59 تا 89 با دوره پنج ساله از سال 89 تا 94 نشان می‌دهد که در این مدت پنج ساله در بخش ایستگاه‌های راداری افزایش دو برابری داشته‌ایم و رادارهای بسیار پیشرفته و بومی با بردهای مختلف بیش از 1000 کیلومتر در شبکه یکپارچه پدافند هوایی قرار گرفته است و می‌توانیم دشمن را در خانه خود رصد کنیم.

 

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: در حوزه سایت‌های موشکی در این پنج سال افزایش 5/1 برابری را شاهد بودیم و امسال با ورود سامانه‌های موشکی جدید توان عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی افزایش می‌یابد.

 

وی همچنین به افزایش دو برابری سایت‌های شنود الکترونیکی و فاشا اشاره کرد و در ادامه افزود: ساخت 9مسجد، 30حسینیه و تربیت 270 حافظ قرآن کریم از دیگر اقدامات انجام شده قرارگاه پدافند هوایی در سال 94 بود.

 

امیر صباحی‌فرد در پایان با اشاره به نقش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مدیریت و کنترل هواپیماهای جنگنده آمریکایی در ماجرای دستگیری تفنگ داران آمریکایی تصریح کرد: پاسخ قاطع و هشدار قرارگاه پدافند هوایی باعث شد تا آنها مجبور به تغییر رفتار و ادبیات خود شوند و از مرزهای کشور دور شوند.

 

انتهای پیام

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء ارتش جمهوري اسلامي ايرانتازه های خبر
[ دو شنبه 16 فروردين 1395 ] [ 1:26 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2068
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3099
بازدید ماه : 3092
بازدید کل : 87297
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->