تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام در حاشیه بازدید از سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در گفت وگو با ایرنا افزود: افتخار ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون تحت فرمان ولایت فقیه بوده و هستند.

وی با بیان اینکه حوزه داخلی ارتش نیز یک حوزه ولایتمدار است، تصریح کرد: ارتش با گروه های سیاسی، به چپ و به راست، به هیچ طرفی انحرافی ندارد و چراغ هدایت ارتش چراغ ولایت و رهبری است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش توضیح داد: در حوزه اقتدار نظامی ارتش نیز حوزه معنویت و حوزه ولایتمداری در عین توانمندی نظامی و توانمندی جسمی حرف اول و آخر را نزد سربازان ولایت در آجا می زند.

امیر گلفام افزود: اگر امروز نظام سلطه فکر تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سر ندارد، اطلاع کامل آنها از این ولایت مداری نیروهای مسلح و نداشتن اطلاعات کامل از توانمندی های دفاعی رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه اکنون تمام تولید علم و دانش در ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت بومی و داخلی انجام می شود، تصریح کرد: اکنون با یاری خداوند سبحان و فرماندهی مقام معظم رهبری، ارتش به یک اقتدار پایداری در تمامی حوزه ها رسیده که خیلی از کشورهای منطقه می خواهند از توانمندی های علمی، آموزشی و مستشاری ما در رزمایش های آشکار و پنهان استفاده کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: حفظ آثارتازه های خبرارتش
[ چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395 ] [ 18:44 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 844
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1875
بازدید ماه : 1868
بازدید کل : 86073
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->