تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر سرتیپ دوم سید‌کمال پیمبری، معاون آموزش نیروی زمینی ارتش در جمع مدیران و کارکنان ‌وزارت دفاع با گرامیداشت یاد و نام حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: از 48 هزار شهید ارتش‌، بیش از 2 هزار نفر آنان مربوط به فاصله زمانی پیروزی انقلاب تا آغاز جنگ تحمیلی است که این موضوع‌، نشان‌دهنده اهمیت دوراندیشی حضرت امام (ره) در حفظ ارتش و جایگاه تعیین کننده آن در استقرار و تداوم نظام مقدس اسلامی است.

‌امیر پیمبری ‌مقطع فرار بنی‌صدر و شکل‌گیری عملیات‌های بزرگ را ‌تجربه‌ای ارزشمند از همگرایی ارتش و سپاه توصیف ‌کرد و گفت: در طول دفاع مقدس‌‌ عملیات‌های بزرگی چون آزادی خرمشهر و فتح فاو را داشتیم که امروز در برخی از دانشگاه‌های نظامی جهان تدریس می‌شود‌.

وی ‌با تأکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس سبب شد‌ تا ‌کسی فکر تجاوز به ایران را در خاطرش نپروراند‌ از ارتش به عنوان نهادی مکتبی و ارزشی‌، صاحب دانش روز‌، باتجربه‌، کارآمد‌، فرمانبردار و متدین و حزب‌الهی نام برد و شیطنت‌های نظام سلطه در غرب آسیا را بخشی از تلاش آنان برای جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی دانست.

وی ‌به ذکر خاطره ای از شهید سپهبد صیاد شیرازی پرداخت و ادامه داد: زمانی سرودی را آماده کرده بودیم که در آن آمده بود ‌ارتشی و سپاهی‌، دو لشکر الهی؛ شهید صیاد گفت‌ بگویید ارتشی و سپاهی ‌یک لشکر الهی‌.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نزاجاتازه های خبر
[ سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ] [ 15:11 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2241
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3272
بازدید ماه : 3265
بازدید کل : 87470
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->