تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اتحاد ناوگان دریایی کشور به‌ویژه در خلیج‌فارس تصریح کرد: حضور نیروی دریایی ارتش، نیروی دریایی سپاه، دریابانی و ناوگان تجاری و مسافری جمهوری اسلامی ایران در بندر باهنر بندرعباس نماد اتحاد و اقتدار ناوگان دریایی است.

امیر آزاد تاکید کرد: از زمان احداث بندر باهنر به‌منظور استقرار و توسعه فعالیت‌های نظامی ارتش ایران، منطقه یکم  نیروی دریایی ارتش در سال‌های پس از انقلاب میزبان دیگر ارگان‌ها و فعالیت‌های دریایی کشور در این بندر است.

وی حضور و استقرار نیروی دریایی ارتش در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ساحلی را با هدف ارتقاء مدنیت، معیشت و رفاه اجتماعی مردم این مناطق عنوان کرد و افزود: از زمان استقرار نیروی دریایی ارتش در منطقه مغفول مانده مکران تاکنون، روند توسعه در زیرساخت‌های این سواحل و در بعد آموزشی و فرهنگی پیشرفت چشمگیری داشته که رضایت مردم را در پی داشته است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با اشاره به همکاری و همدلی دولت و ارتش در رشد و توسعه و همچنین ارائه خدمات درمانی، فرهنگی‌، حمل و نقل سواحل مکران به‌ویژه شهرستان جاسک بیان داشت: با جدیت این نیرو در منطقه آماده‌سازی زیرساخت‌ها به‌زودی حمل و نقل هوایی در شهرستان جاسک نیز فعالیت خود را آغاز می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نداجاارتشتازه های خبر
[ شنبه 1 خرداد 1395 ] [ 23:1 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1180
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2211
بازدید ماه : 2204
بازدید کل : 86409
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->