تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که جمعی از مقامات استانی و نظامی از جمله امام جمعه شهرستان گنبد حضور داشتند؛ امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش به تشریح مقام والای شهدا بویژه شهید سرلشکر هوشنگ اسدالله پور از شهدای والامقام شهرستان گنبد کاووس و فرمانده فقید آتشبار لشکر 16 زرهی نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی در ادامه با تشریح ابعاد شخصیتی شهید اسدالله پور تصریح کرد: زندگی این شهید سرافراز که مردی خود ساخته از تبار مردم انقلابی گنبد کاووس و سرشار از عشق و ایثار به اسلام، انقلاب و رهبری بود؛ می تواند الگوی نسل جوان کشور باشد.

امیر گلفام افزود: شهدا صادقانه و خالصانه از جان و مال خویش گذشتند و با صیانت از آب و خاک؛ وجبی از سرزمین میهن اسلامی مان را به بیگانه تسلیم نکردند و امروز به برکت خون شهیدان، امنیت یکی از بزرگترین دستاوردهایی است که حاصل گردیده است.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید سرلشکر هوشنگ اسدالله پور، به رسم یادبود لوح و هدایایی به همسر و فرزندان این شهید والامقام اهدا گردید.

شهرستان گنبدکاووس با بیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و تاکنون بیش از 500 شهید والامقام و بیش از 2 هزارو 500 جانباز و حدود 250 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دافوسارتشتازه های خبر
[ شنبه 1 خرداد 1395 ] [ 23:8 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1866
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2897
بازدید ماه : 2890
بازدید کل : 87095
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->