تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: حصول نعمت‌ها؛ به ایمان، صبر،‌ توکل و اقدام و علم همگان چه در میدان‌های رزمی و چه در زندگی شخصی بستگی دارد و زمانی که این نعمت‌ها حاصل شد باید شکرگزاری کرد و ما نیز که بزرگترین نعمت یعنی ولایت فقیه را در اختیار داریم، باید شکرگزار باشیم.

وی افزود: ملت و دولت ما همیشه ثابت کرده اند در میدان‌های نبرد حضور دارند و پای ولایت و انقلاب خود ایستاده اند و ما امروز به شکرانه نعمت ولایت روی پای خود ایستاده‌ایم و از آسمان و دریاها و سرزمین جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم.

امیر سرتیپ اسماعیلی تصریح کرد: امنیتی که امروز در کشور داریم را مدیون خون شهدا، جانبازان و بزرگان دوران دفاع مقدس هستیم. این جانبازان اگر امروز بر روی صندلی نشسته اند و درد را تحمل می‌کنند به این خاطر است که خود را سرباز میهن می‌دانند و پای آرمان‌های امام خود ایستادند.

وی ادامه داد: زمانی که جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش در آسمان امن ایران می‌غرند و حتی به دشمنان اجازه فکر کردن به حمله علیه ایران را نمی‌دهند و یا زمانی که ناوهای نیروی دریایی مرزهای امنیتی کشور تا خلیج عدن پیش می‌برند و زمانی که تانک‌های ایرانی با فناور‌های بِروز خود اجازه هیچ تهدیدی را علیه کشور نمی‌دهند و یا اقداماتی که سازمان بسیج مستضعفین برای ایجاد آرامش و امنیت در کشور در نقاطی از میهن اسلامی که خیلی‌ها حتی فکر رفتن به آنجا را نمی‌کنند انجام می‌دهد، نشان از عدم وابستگی کشورمان به نظام سلطه دارد که باید شکرگزار آن بود.

امیر سرتیپ اسماعیلی در ادامه سخنانش به عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی شهر خرمشهر شد اشاره کرد و افزود: یکی از بزرگترین عملیات‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی، عملیات بیت المقدس بود که در آن، نیروهای مسلح با یک هماهنگی مضاعف وارد عمل شدند و علاوه بر آزادسازی این شهر راهبردی توانستند تعداد زیادی از دشمن را به اسارت گرفته و تلفات زیادی به دشمن بعثی وارد کنند.

امیر اسماعیلی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: ما امروز هم قادر هستیم دشمنان نظام را به زبونی بکشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشپدافندشهداتازه های خبر
[ دو شنبه 3 خرداد 1395 ] [ 11:3 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 830
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1861
بازدید ماه : 1854
بازدید کل : 86059
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->