تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مراسم که همزمان با سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر در فرهنگسرای اندیشه تهران با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش برگزار شد، جانشین فرمانده کل آجا گفت: ملت ما در طول سال دو بار دفاع مقدس را گرامی می دارند. یک بار در 31 شهریور و سالروز آغاز جنگ تحمیلی که در آن دشمن بعثی با حمایت استکبار به ملت ایران حمله ناجوانمردانه کرد و ما هرگز این ظلم استکبار جهانی به سرکردگی امریکا را فراموش نکرده و به اخم و لبخند دشمن توجه ای نخواهیم کرد و دیگری سوم خرداد 1361، سالروز آزاد سازی خرمشهر که نماد مقاومت و ایستادگی می باشد.

 وی در ادامه افزود: سوم خرداد تنها سالروز بازپس گیری شهری در اسارت نبود بلکه بازگشت غرور ملی و افتخار ملت مظلوم ایران و نیز نمایانگر اراده پولادین ملتی بود که پاره تن خود را از چنگال استکبار نجات داد.

امیر سرتیپ موسوی در ادامه سخنانش افزود: پس از آزاد سازی خرمشهر ملت ایران بر این باور قرار گرفت که می تواند حق خود را با الهام از این روز و پیروزی بدست آمده در آن باز ستاند.

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان سخنانش با گرامیداشت نام و یاد شهدای دفاع مقدس و عملیات پیروزمندانه بیت المقدس گفت: در آزاد سازی خرمشهر همه سهیم بودند و رزمندگان، خط مقدم این عملیات را تشکیل می دادند.         


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش تازه های خبر
[ دو شنبه 3 خرداد 1395 ] [ 11:5 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2028
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3059
بازدید ماه : 3052
بازدید کل : 87257
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->