تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بعد از فیلم برداری از ناو هواپیمابر امریکا توسط پهپاد ابابیل که پهپاد نسل قدیمی ایران بود و همچنین عدم شناسایی ابابیل توسط سامانه های راداری ناو هواپیمابر, این موضوع به سرعت باعث جدی گرفتن تکنولوژی ساخت پهپاد ایران شد.

"نشنال اینترست" در گزارش خود تحت عنوان "عصر طلایی هواپیماهای بدون سرنشین" با برشمردن ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین کشورهای تولیدکننده پهپاد با برشمردن نقاط قوت آن در این زمینه می‌نویسد: "اصولا به نقش ایران در ثبات خاورمیانه پرداخته می‌شود با این حال، توجه کمی به فهرست فناوری‌های در دسترس آن کشور شده است. ایران به طور منظم از سیستم‌های بسیاری پیچیده پدافندی بهره‌برده است. در عرصه پهپادی ایران با کنار هم قرار دادن سیستم‌های مونتاژ شده هواپیماهای شکارشده خارجی توانسته پیشرفت هایی را کسب کند. اگرچه از نظر تاکتیکی ممکن است پهپادهای ایرانی در ردیف پهپادهای کشورهای پیشرفته قرار نداشته باشند اما کار خوبی که ایرانیان توانسته‌اند انجام دهند ساخت پهپادهایی با قیمت مناسب، موتورهای قابل اعتماد و بدنه مناسب بوده است."

ایران با ساخت پهپادهای شناسایی,رزمی و دوربرد سابقه ای 30 ساله در طراحی و ساخت انواع پهپاد به جرات جزء 5 کشور برتر در این زمینه است.

"نشنال اینترست" در ادامه اشاره می‌کند که تجربه ایران در ساخت پهپاد نشان می‌دهد که با سرمایه‌گذاری نسبتا کم نیز می‌توان در شرایط مناسب بازدهی بالایی درباره ساخت هواپیماهای بدون سرنشین داشت. "نشنال اینترست" ادعا کرده که ایران از پهپادهای خود برای کمک‌رسانی به دولت‌های عراق و سوریه و شناسایی اهداف برای انجام حملات هوایی استفاده کرده است." "نشنال اینترست" در ادامه اشاره می‌کند که ایران احتمالا دارای تجربه عملیاتی بیشتری در مقایسه با پهپادهای هر کشور دیگری از جمله امریکا و رژیم اسرائیل است.

این نشریه امریکایی در بخش پایانی گزارش خود هم‌چنین اشاره می‌کند که ایران در صادرات پهپادهای خود به متحدان منطقه‌ای‌اش از جمله گروه حزب‌الله لبنان نیز کمک کرده است. "نشنال اینترست" در این باره می‌نویسد: "این موضوع سبب شده تا محیط هوایی رژیم اسرائیل برای مقابله با نیروهای حزب الله لبنان پیچیده‌تر از قبل شود."

ایران هم اکنون دارای پهپاد هایی با برد 3000 کیلومتر و مداومت پروازی بیش از 30 ساعت با قابلیت حمل موشک های پیشرفته هوا به زمین می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: پهپادهای ساخت ایران,پهپاد ساخت ایران,پهپاد ساخت ایران فطرس,پهپادهاي ساخت ايران,ساخت پهپاد ایرانی,جدیدترین پهپاد ساخت ایران,آخرین پهپاد ساخت ایران,اولین پهپاد ساخت ایران,پهپاد حماسه ساخت ایران,پهپادهای جدید ساخت ایران,پهپادهای ایران,پهپادهای ایرانی,پهپاد ایرانی کرار,پهپاد ایرانی,پهپاد ایرانی در اسرائیل,پهپاد ایران در اسرائیل,پهپادهاي ايران,پهپاد ایرانی شاهد 129,پهپاد ایرانی بر فراز اسرائیل,پهپاد ایران در سوریهتازه های خبر
[ جمعه 7 خرداد 1395 ] [ 19:38 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 547
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1578
بازدید ماه : 1571
بازدید کل : 85776
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->