تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان، فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری نهاجا در بازدید از پایگاه هوایی قیام در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان این یکان با ابراز خرسندی از پیشرفت مشهود در ارتش، توأم شدن علم و عمل را مهم ترین عامل تحقق این پیشرفت ها معرفی کرد و گفت: نیروی هوایی همچون گذشته باید در این زمینه پیشگام باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی) پیرامون جایگاه رفیع علم و عمل و ضرورت توأم شدن این دو عامل، باید در این زمینه برنامه ریزی و فعالیت های موثری صورت گیرد.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار داشت: مرکز علمی و آموزشی قیام از آغاز فعالیت خود همواره مهد پرورش جوانان انقلابی، متدین و متخصص بوده و باید با حفظ این جایگاه، رشد مستمر را در دستور کار قرار دهد.

وی ارائه آموزش های بِروز در این مرکز را یکی از الزامات دانسته و گفت: باید با ارائه دانش روز در زمینه بهبود هرچه بیشتر تخصص کارکنان نیروی هوایی فعالیت کنیم.

سرتیپ دوم هادیان روح اعتماد به نفس، ایمان، عمل و باور دینی را موجب استمرار پیشرفت نیروی هوایی ارتش برشمرد و ادامه داد: به کارگیری حتی گوشه هایی از استعدادهای جوانان ایرانی می تواند هر محیطی از جمله محیط نظامی را متحول سازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش تازه های خبر
[ چهار شنبه 19 خرداد 1395 ] [ 10:44 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2171
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3202
بازدید ماه : 3195
بازدید کل : 87400
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->