تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در بخشی از این بیانیه آمده است: هفتم تیرماه، سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی (ره) و 72 تن از بهترین چهره های باوفای انقلاب در فاجعه تروریستی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 و فاجعه دردناکی بود که سستی و زبونی جبهه نفاق و پایداری ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی را به اثبات رساند.

این بیانیه افزوده است: حادثه هفتم تیرماه حاصل توطئه مشترک و ائتلاف منافقین سست عنصر و لیبرالها با استکبار جهانی در مقطع مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی بود که به خواست پروردگار، با انفاس روحانی حضرت امام (ره) و اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی و خواست ملت ایران مبنی بر حذف تفکر لیبرالی در مدیریت اجرایی کشور؛ خنثی شد و چهره‌ کریه جریان نفاق را برملا کرد.

در پایان این بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک هفته قوه قضائیه به مسئولان و دست‌اندرکاران این دستگاه خدوم، تصریح کرده است: امروز، الحمدلله قوه محترم قضائیه در تداوم راه مقدس و متعالی شهدای والامقام این قوه بویژه شهید بهشتی (ره) و تحقق همه ارزش های اسلامی با اتکا به رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری، به پیشرفت های مهمی نایل شده و انشاء الله در راه رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از نگاه عدالت گستر امیرالمومنین علی (ع) که این ایام با شهادت جاسوز آن امام همام قرین شده است؛ از توفیقات روز افزون برخوردار گردد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بیانیهارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 8 تير 1395 ] [ 10:31 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2186
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3217
بازدید ماه : 3210
بازدید کل : 87415
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->