تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی افزود: ما یک محصول را تولید، آزمایش و آزمایش عملیاتی می‌کنیم و زمانی که محصول، این مراحل را پشت سر گذاشت، روی مابقی ناوها نیز نصب می‌شود، پس مطمئن باشید تجهیزات جدیدی که سال گذشته به‌روی ناو جماران مشاهده شد، روی مابقی ناوشکن‌ها و ناوهای موشک‌انداز نیز نصب‌ شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به نصب سیستم منحرف‌کننده موشک در ناوها اشاره کرد و اظهار داشت: این سامانه در حال حاضر به‌روی تمامی ناوشکن‌ها و ناوهای موشک‌انداز از جمله ناوشکن دماوند نصب‌ شده است.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: هر سامانه‌ای که برای جنگ پیش‌بینی می‌شود، زمانی که یک‌بار امتحان خود را با موفقیت پشت سر گذاشت به‌روی مابقی ناوها نیز نصب خواهد شد. سامانه چَف نیز که به‌عنوان منحرف‌کننده موشک‌ها شناخته می‌شود، در همین زمره قرار دارد.

چَف یا همان باریکه، پوشاله‌هایی از جنس آلومینیوم هستند که با رهاسازی آن، سطح مقطع راداری کاذب ایجاد شده و با این کار امواج تابانده شده از سوی موشک، توسط چف جذب و بازتابش داده می‌شود تا موشک، از هدف اصلی خود غافل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 6 مرداد 1395 ] [ 13:38 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1046
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2077
بازدید ماه : 2070
بازدید کل : 86275
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->