تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر دریادار بی غم گفت: شهید شیرانی با حضور پُرثمر خود، نقش مهمی در حوزه آبادانی و توسعه سواحل مکران و نیز ارتقای توان دفاعی نیروی دریایی در منطقه حساس و مهم جاسک داشت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ امیر دریادار بی غم، جانشین فرمانده نیروی دریایی با اشاره به اینکه جاسک بخش عمده ای از توسعه زیر ساختها از قبیل مدارس، مراکز بهداشتی، مصلای جاسک و ... را مدیون تلاش های شبانه روزی امیر دریادار شیرانی  می باشد، افزود: ایشان همچنین در حوزه اقتدار دفاعی و جابجایی و انتقال بخش زیادی از تجهیزات و امکانات دریایی به منطقه جاسک و تأمین امنیت خطوط مواصلاتی در دریاهای دور دست با اعزام ناوگروه های نداجا از این منطقه؛ نقش بسیار مهمی داشت.

وی در ادامه افزود: یکی از اقدامات مهم ایشان در حوزه دفاعی، فرماندهی عملیات آزاد سازی کشتی تجاری از دست دزدان دریایی در سال 1391 بود.

بی غم با اشاره به ساده زیستی دریادار شیرانی افزود: شهید شیرانی با تحمل سختی ها و کمبودها به همراه خانواده خود در کنار سایر خانواده های کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، اقتصاد مقاومتی را با تکیه بر توانمندی های داخلی به ثمر رساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 20 شهريور 1395 ] [ 22:31 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1508
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 2539
بازدید ماه : 2532
بازدید کل : 86737
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->